تاریخ انتشار: شنبه 1402/07/29 - 13:35
کد خبر: 485299

در وصف جنایات غاصبان قصاب؛

آه مظلوم/ شرم سفاکان تاریخ مقابل آل‌صهیون

آه مظلوم/ شرم سفاکان تاریخ مقابل آل‌صهیون

جنایاتی که این روزها در غزه مظلوم رخ می دهد آنقدر فجیع و بی سابقه در تاریخ بشریت است که شاید سفاکان و خونریزان تاریخ هم در مقابل این حجم وسیع از جنایات شرم می کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بیش از هفت دهه است مردم مظلوم فلسطین درگیر و دار جنگ با غاصبان لامروت و جنایت پیشه ای هستند که جز قتل و غارت و تجاوز و کودک کشی چیزی در چنته ندارند. روزی بر این ملت ستمدیده نمی گذرد مگر آنکه ظلمی از سوی این سفاکان خونریز بر آنها تحمیل شود. و این حکایت مردمی است که برای گرفتن حقوق حقه خود، به حکم بدترین قوم تاریخ بشر، مجازات می شوند.

نام صهیونیسم شاید برای همه مردم جهان و ایران آشنا باشد اما اکنون به چشم خود دیدند که یک صهیونیست چه موجود پلید، بیرحم، خونخوار و ویرانگری است. شاید امروز بهتر بفهمیم چرا زیستن چنین انسانهایی بر کره زمین، خطری برای تمام بشریت است.

بازی کودکان در بیمارستان المعمدانی غزه ساعاتی قبل از حمله موشکی صهیونیست ها

این روزها هیچ وجدان بیداری را نمی یابید که حجم وسیع جنایات ضدبشری و وحشیگری بی سابقه آل نجس صهیون را ببیند و از دیدن آنها اشک بر چشمانش رانده نشود. چند روزی است که غزه ی مظلوم آماج بمب ها و موشک های وحشی ترین و ناانسان ترین موجودات درنده خو در این کره خاکی، از زمین هوا و دریاست و غزه ای ها هیچ پناهی جز پیشگاه خداوند تبارک و تعالی ندارند.

صحنه دردناک آموزش اشهد گفتن برادر به برادر کوچکش قبل از شهادت

بی تردید صحنه های وحشتناکی که در تصاویر ارسالی از غزه دیده می شود، دل ها را آزرده خاطر کرده و اندوهی طاقت فرسا بر وجود هر انسان آزاده ای در دنیا می نشاند. پر واضح است انبوه جنایاتی که گرگ صفتان صهیونیست در اراضی اشغالی مرتکب می شوند، مصداق بارزی از نسل کشی و جنایت ضد بشریت محسوب شده و مستحق مجازاتی سنگین و عبرت آموز است.

 برگ برگ تاریخ خونبار ملت فلسطین آکنده از فجایع ضدانسانی و نسل کشی هایی است که به دست قومی پلید، وحشی و غارتگر رقم خورده و نمونه های متعدد آن در مقاطع مختلف به وفور و مستند قابل ذکر است؛ اگرچه دنیا و فراتر، مدعیان پرمدعای حقوق بشر آن در طول 70 و اندی سال متمادی از عمر ننگین غاصبان صهیونیست، چشمان خود را بر جنایت های بی شمار خاندان صهیون بسته و بی خیال که نه، بلکه مشوق گونه با جانیان صهیونیست همراهی نموده اند که این خود شراکت در جرم به شمار می آید.

اما این روزها در پی انجام موفقیت آمیز عملیات طوفان الاقصی که شکستی بزرگ برای ارتش پوشالی اسرائیل و پیروزی آشکار و بی نظیر برای مقاومت بود، صهیونیست ها به شدت مستأصل شده و ناتوان از نبرد رو در رو و مردانه، ناجوانمردانه، حمله هوایی و موشکی وسیعی به باریکه غزه نموده و طی آن انتقام شکستش را از زنان، کودکان و مردم بی دفاع این منطقه گرفت.

غاصبان قصاب، بی رحمانه و در اوج رذالت بمب ها و موشک های اهداشده توسط آمریکایی ها را بر سر زنان و کودکان ریخته و آنها را تکه تکه می کنند و این در حالی است که غربی ها نه تنها نظاره گر بلکه حامی مستقیم این جنایات بوده و هزینه و مهمات مورد نیاز رژیم جعلی صهیونیستی را تامین می کنند.

اما در این بین حمله شب گذشته موشکی صهیونیست های جانی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بی سابقه ترین نوع جنایت ضد انسانی تلقی شده که نمونه آن را فقط در کارنامه منفورترین جنایتکاران تاریخ می توان یافت. در کنوانسیون های حقوق بشری بیمارستان ها محل امن و ممنوعه برای حمله محسوب می شوند، علاوه بر اینکه غاصبان کودک کش اعلام کرده بودند این بیمارستان محل امن خواهد بود.

تصاویر این جنایت وحشتناک بیانگر عمق فجیع این جنایت بزرگ است، دیدن جنازه پاره پاره شده کودکان پناه برده به این بیمارستان، هرگونه تردید در دیوسیرتی و درنده خویی آل صهیون را از بین می برد. اگرچه همانگونه که ولی امر مسلمین امام خامنه ای به درستی اشاره فرمودند که پشت پرده، طراح و سیاست گذار این جنایت ضدبشری قطعا آمریکایی های تروریست هستند، اما این امر نافی وحشیگری و گرگ صفتی جانیان صهیونیست نیست چراکه در واقع ماهیت تروریستی، ویژگی بارز آمریکایی ها و صهیونیست هاست و این دو دیوسیرت از هم گسستنی نیستند.

شکی نیست این جنایت اولین و آخرین وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی نبوده و نخواهد بود اما مسئله مهم افزایش روزافزون وقاحت و توحش در اقدامات این رژیم جنایت پیشه است که با بی تفاوتی های مکرر جامعه جهانی و مجامع بین المللی، هر بار روندی صعودی را طی کرده و جنایات وحشیانه تر می شوند. شاید زمان آن رسیده باشد انسان های آزاداندیش و آزادمرد دنیا برای حذف این غده سرطانی در کنار مردم منطقه و جریان مقاومت قرار گرفته و متجد و منسجم ریشه این شر بزرگ را از بشریت بردارند.

آه مظلوم / شرم سفاکان تاریخ مقابل آل صهیون

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
خضریان: مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
کاپیتان تیم ملی فوتسال: ما می‌توانیم سورپرایز جام جهانی باشیم
پرسپولیس بدون ۲ بازیکن تمرین کرد
برنامه اردوی تیم ملی در فیفادی خرداد مشخص شد
تونسی‌ها سفیر ایتالیا را از نمایشگاه کتابشان بیرون کردند
کدام داروها ارز ترجیحی می‌گیرند؟
وزیر علوم در اجتماع دانشجویان: دنیای سلطه و استکبار حق طلبی دانشجویان را بر نمی‌تابد
رئیسی: سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی رسوایی دیگری برای مدعیان آزادی بیان و تمدن غرب است
بورل: تقسیم اراضی تنها راه جلوگیری از درگیری در فلسطین اشغالی است
فرانسه: تشدید درگیری میان حزب‌الله و اسرائیل به نفع هیچ کسی نیست
موج همبستگی با فلسطین از پاریس و لندن تا ژنو، وین و برلین
صادرات فرش دستباف ایران به ۴۰ میلیون دلار رسید
برگزاری ششمین اجلاس کمیسیون اقتصادی ایران و عراق
تامین ۴.۴ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی در سال جاری
واکنش رئیس پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها
برنامه امسال تولید ۱۰۰ میلیون تن محصول پتروشیمی است
دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
از زلزله دانشگاه کلمبیا تا بمب‌ساعتی در دفتر دموکرات‌ها
آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند
فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
تجمع دانشجویان دانشگاه های تهران در حمایت از دانشجویان آمریکا
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
پذیرفته‌شدگان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش برای تحویل مدارک چه کنند؟
قدردانی زلفی‌گل از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
زلفی گل: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
تجمع دانشجویان در محکومیت عملکرد آمریکا در برخورد با دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین +عکس
حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top